wtorek, 5 maja 2015

Avon Naturals - Ochronny żel do pielęgnacji okolic oczu Owoc Granatu

Witajcie kochani! :)

Dzisiaj recenzja Avon Naturals - Ochronnego żelu do pielęgnacji okolic oczu Owoc Granatu. Jest to mój pierwszy żel pod oczy. Zakupu nie planowałam, dostałam go od znajomej za który dziękuję jeszcze raz ponieważ u mnie się sprawdza :)!
Od producenta:
Soczysty owoc granatu podaruje skórze prawdziwą dawkę energii i zdrowie. Naturalny ekstrakt z granatu to gwarancja właściwej pielęgnacji i promiennej skóry.
Przy pielęgnacji twarzy nie należy pomijać delikatnej skóry okolic oczu. O te partie właściwie zadba żel, który zapewni odpowiednio poziom nawilżenia. Kosmetyk przynosi także ukojenie zmęczonym oczom, jednocześnie usuwając obrzęki powiek oraz cienie pod oczami. Żel przywraca skórze okolic oczu jędrność, a także redukuje widoczność zmarszczek. 


Plusy:
- nawilża
- trochę zapobiega opuchnięciom 
- szybko się wchłania
- nie tworzy klejącej się warstwy pod oczami
- zapach
- opakowanie
- wydajność 

Jestem bardzo zadowolona z działania tego kosmetyku, więc go polecam. Zauważyłam, że skóra wokół oczu jest nawilżona, wieczorem gdy używam tego żelu rano nie zauważam opuchnięć a skóra wygląda promiennie. Żel ma w sobie różowo fioletowe drobinki które nie przeszkadzają mi, ponieważ na skórze nie są widoczne. 


Ktoś używa? Jak się u Was sprawdza?
Może planujecie zakup?
Pozdrawiam :)

Facebook

9 komentarzy:

  1. ciekawa jestem jaki jest skład. ja jakoś nie lubię kosmetyków z avon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same plusy jak widzę :) Ja niestety parę razy się sparzyłam na kosmetykach z Avon i jakoś jestem ostrożna. Ale może i bym podjęła jeszcze jedną próbę. A nóż się polubię z tym produktem ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a tego produktu to ja jeszcze nie znałam. Ale świetny prezent dla mojej mamy :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś brzoskwiniowy żel z Avonu i był całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja szukam jakiegoś tłustego kremu pod oczy na noc :) Ale na dzień ten mógłby być :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tego żelu ;) super , że u Ciebie się sprawdza ;pp

    OdpowiedzUsuń