poniedziałek, 28 września 2015

Avon Anew Vitale BB Beauty Balm Cream SPF 20 Krem upiększający BB

Witajcie Kochani! :)

Od niedawna w katalogu Avon pojawił się nowy Krem upiększający BB Anew Vitale BB Beauty Balm Cream SPF 20. Wahałam się nad jego zakupem ale zaryzykowałam mimo że nie byłam pewna czy to jest produkt którego chce spróbować, ale kupiłam i efekt który zobaczyłam po pierwszym użyciu rozwiał moje wątpliwości.

Kilka słów od producenta:
Skład:
Plus:
- łatwo się rozprowadza
- świetnie kryje drobne niedoskonałości
- matowi
- nie tworzy efektu maski
- nadaje naturalny, świeży wygląd
- lekka konsystencja
- ładnie stapia się ze skórą
- kolor odpowiedni dla mnie 
- przyjemny zapach
- nawilża 
- wydajność 

Minus:
- nie ma wyboru odcieni
  Doskonała alternatywa dla podkładów. Nie zapycha, nie przetłuszcza. Lekka, przyjemna konsystencja i zapach. Idealnie dopasowuje się do koloru skóry. Wygładza, wyrównuje koloryt, maskuje niedoskonałości, doskonale ukrywa oznaki zmęczenia i brak snu. Dla mnie to idealny Krem BB. Używam go od 3 miesięcy i jestem zadowolona. Używałam już kilku kremów bb ale żaden nie sprawdził się tak dobrze jak ten! :)  

Miałyście z nim kontakt?
Co i nim myślicie?
Polecam Wam ten krem!
Myślę że nie będziecie zawiedzione :)
Pozdrawiam wszystkich! :) 


8 komentarzy:

  1. Szkoda, że Avonu nie ma stacjonarnie. :) W lecie z przyjemnością mogłabym go spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko super, szkoda jednak, że nie ma jaśniejszego odcienia :) Ogólnie sama w niego postanowiłam zainwestować i sprawdzić na sobie :) Pozdrawiam, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow to faktycznie muszę wypróbować :))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. ;)


    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze, jakoś nie po drodze mi z kremami bb :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwieeeelbiam ten korektor <3

    OdpowiedzUsuń