czwartek, 30 kwietnia 2015

Boom Boom Mascara, Wibo

Witajcie Kochani! :)

Dzisiaj chce napisać kilka słów o Boom Boom Mascara firmy Wibo. Opakowanie prezentuje się bardzo wiosenne. Na pewno nie można przejść obojętnie obok niej. Warto ją kupić?  Zapraszam do poniższych argumentów! :)
Od producenta: 
Maskara z szczoteczką sylikonową i kremową formułą sprawia, że tusz nie rozmazuje się i nie pozostawia grudek. Nadbudowuje rzęsy, nadając objętość w rozmiarze XXL. 
Plusy:
- opakowanie
- cena
Minusy:
- skleja rzęsy
- tworzy grudki
- szczoteczka
- wydajność
- trwałość
- osypuje się
Szczoteczka jest silikonowa, gruba, ale z dość krótkim ząbkami, zapowiada się miło, ale formuła tuszu to już inna bajka. Oblepia te malusie ząbki, co uniemożliwia wyczesanie rzęs. Po pierwszej warstwie nie jest źle, ale jak chcemy zbudować efekt, na rzęsach dzieje się koszmar, są sklejone i pełne grudek. Jedna warstwa mascary prezentuje się dobrze, lecz po godzinie osypuje się strasznie. Niestety nie jestem zadowolona z niej.


Używał ktoś tej mascary? :)
Może macie inne zdanie na jej temat? 
Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego weekendu! :)

12 komentarzy:

  1. Fajne brzmi... Boom boom. Szkoda tylko że skleja rzęsy, bo bardzo tego nie lubię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam nigdy tego tuszu, ale widzę, że nie mam czego żałować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz oczyska :D Używałam kiedys tego tuszu, ale wolę grubsze szczoteczki, takie jak w Maybelline.
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczoteczka identyczna jak w Bourjois Twist Up The Volume

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wygląda najgorzej na Twoich rzęsach, ale trzeba się z nią męczyć z tego co wyczytałam, więc będę ją omijać. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie za dużo minusów. Plusem na pewno jest cena, ale na kiepski produkt nie warto wydawać w sumie ani złotówki. Lepiej dołożyć do czegoś czego efektu będziemy pewni. Dzięki za ostrzeżenie. W wolnej chwili zapraszam do mnie. Pozdrawiam cieplutko i życzę udanego weekendu majowego. Megly :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ją i bardzo mnie denerwuje, mega ciężko się zmywa, to istna katorga!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że się nie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń
  9. własnie go kupiłam hmm szkoda, że skleja ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny daje efekt na rzesach, może kiedyś spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałam go kupić ostatnio, o jak dobrze, że ma tyle minusów, już mnie nie kusi i jeszcze ta szczoteczka której nie lubię, ojj niee

    OdpowiedzUsuń