niedziela, 26 kwietnia 2015

Golden Rose Lipstick

Witajcie!
Dzisiaj bardzo szybki post z recenzją! :)

Golden Rose Lipstick nr 79


Opis produktu:
Kremowa szminka dostępna w kilkudziesięciu klasycznych kolorach (od nr 50 do nr 109), perłowych, matowych lub wręcz metalicznych (np. nr 81). Szminka ma właściwości pielęgnacyjne, nie wysusza skóry warg, więc pomalowane nią usta wyglądają bardzo dobrze. Opakowanie szminki jest estetyczne i solidne, nie otwiera się samoistnie. Szminka jest zadowalająco trwała, wydajna i przez bardzo długi czas nie traci swoich właściwości.

Plusy:
- pigmentacja
- trwałość 
- równo się ściera
- cena
- wydajność
- cena
Minusy:
- opakowanie
- wysusza 

Szminka u mnie sprawdza się dobrze, dobrze napigmentowana, nie ginie na ustach. Utrzymuje się na ustach około 2 godzin, trwałość nie jest zła, a produkt ściera się równo co uważam za duży plus. Jeżeli nie jesteście posiadaczkami idealnie wypielęgnowanych ust odradzam, ponieważ może podkreślić suche skórki. Opakowanie klasyczne, niby eleganckie, ale dość szybko zmazują się z niego napisy. Na ustach wystarczy 1 warstwa szminki aby uzyskać zamierzony efekt. Ja zapłaciłam za szminkę około 8 zł więc jestem zadowolona, jak za taką cenę szminka jest prawdę bardzo dobra. Żeby nie podkreślać moich suchych skórek przed użyciem szminki na usta nakładam wazelinę która świetnie nawilży usta i szminka lepiej się prezentuje :) 

Od niedawna MarcysiakBlog jest również na Facebook'u :) 
Zapraszam wszystkich! :)

6 komentarzy:

  1. Całkiem fajnie wygląda, ale widzę, że do końca matowa ona nie jest. Chyba podobnie jak w tej serii Velvet Matte. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wysusza to nie dla mnie, bo moje usta i tak bardzo łatwo się wysuszają :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek jest piękny,ale szkoda, że wysusza usta, bo moje i tak są masakrycznie suche.

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam na rozdanie:http://poszukiwaczkaprobek.blogspot.com/2015/04/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post! :)
    http://kxsiia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny lakier do paznokci !

    OdpowiedzUsuń