sobota, 24 października 2015

Estetica Dermo Pharma + Maska kompres 4D

Witajcie kochani :)

Kilka dni temu miałam okazję wygrać konkurs na Facebook'u Drogerii Natura, zostałam tam ekspertką i miałam okazję przetestować maseczkę Estetica Dermo Pharma + Maska kompres 4D Aktywne oczyszczanie i redukcja trądziku. Jestem z niej zadowolona, efekt bardzo mi się podoba. Zauważyłam, że jest nowy produkt do przetestowania, więc chcę Was zachęcić do wzięcia w tym udziału, bo warto może akurat spodoba Wam się produkt :) 
Opis produktu:
Rewolucyjna maska kompres 4 D, nasączona aktywnymi składnikami, idealnie dopasowuje się do kształtu twarzy, równomiernie rozprowadza skoncentrowaną formułę oraz skutecznie działa w kierunku wnętrza skóry. Profesjonalny zabieg na twarz do samodzielnego wykonania w domu.  


 Plusy:
- natychmiastowy efekt  
- oczyszcza i odświeża skórę
- długotrwały efekt
- nawilża
- zmniejsza zaczerwienienie skóry
- rozjaśnia widoczność piegów
- zwęża widoczność porów
- nie trzeba jej zmywać, po ściągnięciu maseczki delikatnie wklepałam w skórę resztki maseczki
- przyjemny zapach

Uważam że ma bardzo dużo plusów jak na jeden produkt, sprawdziła się u mnie rewelacyjnie, na pewno do niej wrócę. Na moją skórę pod żadnym względem nie zadziałała negatywnie więc minusów pisać nie chce, chociaż jak miałam ją na skórze przez kilka sekund troszkę piekła mnie skóra ale efekt był tylko chwilowy więc nie chciałam jej ściągać i nie żałuję ponieważ efekt końcowy był zadowalający.



Jeżeli jesteście zainteresowani przetestowaniem jej to znajdziecie ją w Drogerii Natura cena około 7 zł więc to nie dużo jak na tyle plusów. 
I jeżeli chcecie wziąć udział w nowej edycji "Zostań ekspertką" zapraszam Was na Facebooku na profil drogerii w zakładce zostań ekspertką, każdy może wziąć udział! Więc serdecznie polecam, tutaj macie link do tego: "Zostań ekspertką"

Pozdrawiam wszystkich! :)

14 komentarzy:

  1. taką maseczką bym nie pogardziła, same zalety :)

    Kochana kliknęłabyś w linki u mnie najnowszym poście ? :)
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/10/okrycia-wierzchnie-zamowienie-z-romwe-i.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Same zalete więc aż grzech nie spróbować. :)

    Zapraszam do mnie. Będę wdzięczna za poklikanie w linki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to bardzo lubię takie maski to chętnie bym ją wypróbowała. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszystkie maseczki i eksperymenotwanie z nimi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam maseczek, jakoś boję się efektów ubocznych :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam takich maseczek, używam tylko standardowych. Ten produkt wydaje się być ciekawy, trzeba wypróbować na własnej twarzy..:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Looks nice :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/2015/10/big-big-world.html
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zdecydowanie za rzadko robię maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio korzystam tylko z takich saszetkowych maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post ,fajnie że dokładnie opisujesz produkty !!!! Zapraszam do mnie http://jagodaladzinska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń