środa, 25 listopada 2015

Golden Rose 3d Fantastic Lash Mascara

Witajcie kochani! 

Tusz do rzęs to najpopularniejszy kosmetyk do makijażu. Nie ma na tym świecie kobiety która nie doceniła by mocy wydłużenia lub pogrubienia rzęs. Tematem dzisiejszego wpisu jest moje nowe odkrycie, czyli Golden Rose 3D Fantastic Lash Mascara. Zapraszam do recenzji! 
Opis produktu:
Rewelacyjny tusz stworzony by pogrubić Twoje rzęsy, ekstremalnie je wydłużyć i podkręcić. Dzięki innowacyjnej formule i elastycznej, silikonowej szczoteczce, tusz pokrywa rzęsy równomiernie od nasady po same końce. Rozczesuje je i nie pozostawia grudek.

Plusy:
- wydłuża rzęsy
- podkręca rzęsy
- długotrwały efekt
- nie kruszy się 
- nie skleja rzęs
- szczoteczka
- ładne opakowanie
- cena
Minusy:
- konsystencja jest dość gęsta i tusz zasycha na rzęsach, nie ma możliwości poprawek, ponieważ rzęsy są zbyt sztywne

Mascara u mnie sprawdza się bardzo dobrze, jestem z niej zadowolona. Świetnie sprawdza się u mnie w codziennym makijażu, spełnia wszystkie moje wymagania.  



Miałyście z nią kontakt?
Piszcie co o niej sądzicie :)

Pozdrawiam! :) 

4 komentarze:

  1. Nie spodziewałam się po niej tak dobrego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana kliknęłabyś w link u mnie w najnowszym poście ?
      Z góry dziękuję :*

      Usuń
  2. Wciąż szukam idealnej maskary dla siebie...może spróbuję tą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda ta maskara na Twoich rzęsach. Nigdy nie miałam mascary z golden rose, ale teraz na pewno kiedyś się na nią zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń