niedziela, 15 lutego 2015

ZIAJA krem BIO aloesowy

Witajcie :-)

Dzisiaj w roli głównej Krem BIO aloesowy nieperfumowany Ziaja

Od producenta : Nawilżający krem do twarzy z sokiem ze świeżych liści aloesu - biostyminą. Skutecznie łagodzi podrażnienia oraz zwiększa poziom nawilżenia naskórka. Przywraca skórze miękkość i elastyczność. Nie zawiera substancji zapachowych.
Zapach : Krem jest nieperfumowany, przez co nie ma praktycznie zapachu.
Skład : Aqua (Water), Parrafinum Liquidum (Mineral Oil), Hexyl Laurate, Glycerin, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Cetyl Alcohol, Propylene Glycol, Aloe Barbadensis Leaf Extract, CaprylicCapric Triglyceride, Sadium Acrylates Copolymer, Dimethicone, Stearic Acid, Xsanthan Gum, Diozolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Citric Acid.
Plusy :
  • delikatny dla skóry
  • bardzo dobrze nawilża
  • Skóra po nim jest jedwabiście gładka
  • łatwo się rozprowadza po skórze
  • szybko się wchłania 
  • jest wydajny
  • łagodzi podrażnienia skóry 
  • delikatny zapach niepozyskany chemicznie.
  • w niskiej cenie 
  • nadaje się pod makijaż 
Minusy :
  • brak :)

Moja opinia : Dla mnie krem jest rewelacyjny, spełnia wszystkie moje oczekiwania. Stosuję go do codziennej pielęgnacji twarzy. Kupiłam go za około 3 zł. Nie żałuję zakupu i na pewno do niego wrócę :)

Jeżeli ktoś używał tego kremu chętnie poznam jego opinie, jeżeli nie spotkałyście się z nim musicie koniecznie spróbować ! Jestem pewna, że również u Was się sprawdzi ! :)

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz