sobota, 30 maja 2015

Kolastyna Energy Touch- siła odżywienia

Witajcie kochani! :)
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kremu Kolastyna Energy Touch. Dla Siebie wybrałam dla cery suchej- siła odżywienia. 
Od Producenta: 
Bogaty krem dla cery suchej Kolastyna, Energy Touch stanowi znakomitą mieszankę synergicznie działających składników aktywnych, aby zapewnić optymalne nawilżenie trwające do 24h! Jego formuła jest bogata w H2OIntense odpowiadające za zapewnienie skórze właściwego nawilżenia, Collasten Complex oraz olej arganowy. Odczucie odwodnienia i ściągnięcia skóry zostają wyraźnie zmniejszone. Twoja cera odzyskuje zdrowy, promienny, świeży wygląd.
Plusy:
- dobrze nawilża 
- wchłania się szybko
- nie błyszczy się na buzi
- nie podrażnia
- świetny pod podkład 
- nie zapycha
- konsystencja  
- zapach
- niska cena
- opakowanie
- dostępność
Minusy:
- wydajność
Krem u mnie sprawdza się rewelacyjnie. Skóra po nim jest cudowna w dotyku jest dobrze nawilżona.  Szybko się wchłania czasem zostawia leciutko klejący film,ale nie jest to jakoś bardzo uciążliwe. Używam tego kremu codziennie rano i wieczorem i niestety powolutku się kończy, ale planuję go znowu kupić. (Cena regularna w rossmanie wynosi 9.99zł). Już po pierwszym użyciu zauważyłam zmianę a po dłuższym stosowaniu poprawiła się kondycja mojej skóry z czego jestem bardzo zadowolona. Produkt bardzo polecam ponieważ u mnie się sprawdził poleciłam go koleżankom u których również się sprawdza :)

Co myślicie o tym kremie?
Może używacie?

Pozdrawiam! :)

Facebook

13 komentarzy:

  1. Hej, zostałaś nominowana do LBA :) http://kontrowersja-momentu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym produkcie :))
    świetna recenzja :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam, nie znam, nie stosowałam nigdy. Ciężko mi się więc wypowiedzieć. Za to recenzja na medal. Teraz mam już przynajmniej blade pojęcie o tym produkcie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, założyłam nowego bloga, związanego z moją pasją. Mam nadzieję, że mogę na Ciebie liczyć i wpadniesz, żeby dodać mi więcej motywacji. Byłoby mi również miło, gdybyś dodała bloga do obserwowanych, oczywiście odwdzięczę się tym samym. Mam nadzieję, że WKRĘCISZ się tak jak ja :)

    hooplovedance.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba nigdy nie mialam kolastyny

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze kremu tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za kolastyną ale może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ani nie używałam ani nie słyszałam :) Chyba nie korzystałam z kosmetyków tej marki jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten krem i zgadzam się z Tobą krem jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń