środa, 22 lipca 2015

Lovely Magic Pen Brillance- korektor rozświetlający pod oczy

Witajcie Kochani! :)

Przychodzę dzisiaj do Was z recenzją korektora rozświetlającego pod oczy Lovely Magic Pen Brillance. Zużyłam go parę dni temu i chciałabym napisać o nim kilka słów :) 


Opis produktu:
Rozświetlający korektor pod oczy doskonały do zamaskowania wszelkich oznak zmęczenia oraz sińców pod oczami w zawiera wit. E (witaminę młodości), wit. B5 i pantenol o działaniu przeciwzapalnym, nawilżającym oraz łagodzącym podrażnienia. Bardzo dobrze rozprowadza się na skórze. 
Plusy:
- lekkie krycie
- delikatne drobinki rozświetlające 
- pędzelek
- dostępność
- cena
Minusy:
- wydajność
- aplikator 

Używałam tego korektora do codziennego makijażu, mi się podoba jak na moje potrzeby jest okej :) Lekkie krycie czyli takie jakiego potrzebuję, mam delikatne cienie pod oczami z którymi sobie poradził. Możemy go dostać w każdym rossmannie za około 7 zł. Minusem.. wielkim minusem jest aplikator.. kręcę kręcę kręcę i nic nie wypływa a jak wypłynie to za dużo.. I wydajność używałam go tylko parę dni i mi się skończył ale myślę, że to dlatego że za każdym razem gdy chciałam go użyć wypływało za dużo korektora.  czy kupię ponownie? Myślę, że nie z chęcią przetestuję inne korektory :)


Co o nim myślicie? używacie go? 
Pozdrawiam! :*

8 komentarzy:

  1. Na chwilę obecną nie używam korektorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o nim ,ale dobrze wiedzieć na przyszłość;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę kupić właśnie jakiś korektor :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  4. widzialam go ale nie mialam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście go nie używałam ;) ja korzystam tylko z jednego korektora z essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego korektora, wiem, że z reguły takie w pędzelku szybko się kończą. Na swoim z Astora nawet nie mam napisane ile jest go w środku, więc kupuje się kota w worku i trzeba wierzyć, że jest go dużo i będzie wydajny. :) Dobrze wiedzieć, że tym nie ma co sobie głowy zawracać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja potrzebuję mocnego krycia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam kiedyś tego typu korektor i jakoś niekoniecznie spełniał moje oczekiwania, ale z racji niskiej ceny wypróbuje ten :D

    OdpowiedzUsuń