niedziela, 17 maja 2015

My Secret Paletka Natural Beauty- Romantic Date

Witajcie Kochani! :)

Dzisiaj recenzja paletki Natural Beauty- Romantic Date. Dla mnie jest co cudowna paletka, w kolorkach w których czuję się bardzo dobrze, jest świetna, używam jej codziennie do wykonania makijażu dziennego.
Od producenta:
My Secret Natural Beauty Eye Shadow Palette to paleta matowych cieni w odcieniach nude, które podkreślą naturalne piękno. Jedwabista i delikatna struktura ułatwia aplikację.
Cienie Natural Beauty My Secret znakomicie przylegają do powieki i zachowują trwałość przez długi czas. 

Plusy:
- pigmentacja
- trwałość
- nie osypują się
- nie rolują się 
- dostępność
- cena
- wydajność
Minusów nie zauważyłam tej paletki, cienie u mnie sprawdzają się świetnie. Na oku prezentują się bardzo ładnie, tą paletką wykonywałam makijaż dzienny jak i wieczorowy można bawić się tymi cieniami, świetnie się rozprowadzają nie ma problemów z rozcieraniem ich. Planuję zakup kolejnych paletek z serii Natural Beauty, ponieważ jestem zadowolona z tej paletki. Uważam, że cienie za taką cenę są na prawdę rewelacyjne! :)

Używacie? Może planujecie zakup? 
Podzielcie się swoim zdaniem na jej temat! 
  Paletkę bardzo polecam! :)
Myślę, że sprawdzi się również u Was! :) 

16 komentarzy:

  1. Ciemne cienie są naprawdę mocne! To na pewno przemawia na plus. Nie lubię słabo napigmentowanych cieni. Nigdy jednak tej paletki nie miałam, więc ciężko mi się wypowiadać. No i plusem na pewno jest też to, że nie są drogie :) Pozdrawiam serdecznie. Megly

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, zaintrygowałaś mnie.
    NIgdy jej nie miałam, ale coś czuję, że byłaby to paletka idealna dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się kocham w takich odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam ją ale jeszcze nie używałam w końcu muszę zacząć;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam z tej serii kilka:
    http://www.orzechoweoczy.pl/2014/12/my-secret-paletki-cieni.html#more
    Nude Look też jest super, ale Romantic Date ma bardziej zdecydowane odcienie. Może się kiedyś skuszę :

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieję, że do sprzedaży wróci (a może już wróciła, dawno mnie nie było w naturze) paletka z tej serii w typowo letnich, żywych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolory <3 Słyszałam, ze te paletki są bardzo dobrej jakości, każdy je chwali

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tylko kredka i odrobinka białego cienia do powiem, chociaż te kolory robią wrażenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam tego typu kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pigmentacja całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam w rękach tej paletki, ale również interesuję się makijażami i muszę je mieć! :)
    Obserwuję. :)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi. : )
    Nowa sesja zdjeciowa- HORSE
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/horse.html

    OdpowiedzUsuń
  12. paletki nie znam, ale podoba mi się :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne kolory, mam dwa cienie z my secret i są moimi ulubieńcami :)

    OdpowiedzUsuń