piątek, 3 kwietnia 2015

Makijaż czarno brązowy

Witajcie kochani! :)
Dziś przedstawiam mój ostatnio wykonany makijaż. Na powiece główna rolę gra czarny cień, załamanie powieki zaznaczyłam brązowym i bordowym cieniem, który niestety nie jest już tak widoczny ;<. Myślę że makijaż jest odpowiedni do każdego koloru tęczówki. Makijaż próbowałam odtworzyć ze zdjęć które znalazłam kiedyś gdzieś w internecie, niestety nie wyszło tak jak planowałam ale myślę że nie jest najgorzej :) 
Teraz, jak patrzę na to zdjęcie żałuję że nie dodałam troszeczkę brązowego cienia na dolną powiekę, myślę że ciekawiej by się prezentował, ale mi się i tak podoba :)

Pozdrawiam wszystkich cieplutko! :)
Do zobaczenia! :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny imprezowy, jak dla mnie, makijaż. Myślę, że będzie wielu osobom pasować. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ! ;) mój ulubiony zestaw kolorystyczny http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. masz bardzo fajny odcien brwi, czym je podkreślasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam naturalnie ciemne brwi :) tutaj mam je podkreślone cieniem do powiek Rimmel Magnif'eyes nr 002 Chocolate Mania :)
      Tutaj recenzja tego cienia -> http://marcysiaak.blogspot.com/2015/03/rimmel-magnifeyes-pojedynczy-cien-do.html

      Usuń