poniedziałek, 30 marca 2015

RIMMEL MAGNIF'EYES - Pojedynczy cień do powiek

Witam wszystkich! :)

Dzisiaj w roli głównej pojedynczy cień do powiek Rimmel Magnif'eyes. Po pierwszych wrażeniach uważam że produkt jest wart uwagi! :)
Ja posiadam cień 002 Chocolate Mania to z cudowny, matowy brąz. Cudowny kolor!
Opis produktu:
Cienie Magnif’Eyes to barwna eksplozja wyrazistych tonacji, dzięki którym spojrzenie nabiera nowego, wielowymiarowego charakteru. Lekka, wyjątkowo kremowa formuła kosmetyku została nasycona unikatowymi pigmentami, co sprawia, iż kolor kusi intensywnością przez długi czas i utrzymuje się na Cienie Magnif’Eyes, aplikowane na sucho, w tradycyjny sposób, nadają oczom delikatny połysk, z kolei nakładane na mokro gwarantują olśniewający, wyjątkowo błyszczący efekt. 
Plusy:
- kolor
- pigmentacja
- trwałość
- nie osypuje się
- nie roluje się
- wydajność
- opakowanie
- dostępność
- cena
Minusy:
- konsystencja dość trudna do rozprowadzenia pędzelkiem
- trudny w rozcieraniu 

Przyznam się, że zaskoczyła mnie jakość. Spodziewałam się twardej, zbitej i mało napigmentowanej bryłki sprasowanego proszku.Błędne założenie minęło wraz z pierwszym kontaktem. Ja używam tego cienia głownie do podkreślania brwi, ale zdarzy mi się czasami wykorzystać go do makijażu. Cień jest trudny w rozcieraniu, moment skupienia i myślę że można uzyskać efekt do jakiego zmierzamy. Pojedyncza sztuka kosztuje około 20 zł. Czy to dużo czy mało - nie wiem? Każdy ma swoje subiektywne odczucia wobec tej kwestii, więc nie będę dyskutować. Czy kupię go ponownie? Tutaj nie wiem, cień jest 
świetny używam go około 2 miesięcy codziennie i zapowiada się że przez kolejne miesiące będzie mi towarzyszył, więc kolejnego zakupu jak na razie nie planuję, ale kto wie. Cień jest rewelacyjny więc serdecznie go polecam, jest mega wydajny więc za tą cenę warto! 
Może ktoś z Was używał tego cienia, albo zastanawia się nad zakupem? :)
Jakie jest Wasze zdanie o tym cudeńku? 
Pozdrawiam! :)

3 komentarze:

  1. Podoba mi się jego pigmentacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam ostatnio właśnie te cienie w Rossmanie i miałam chęć kupić, teraz chyba się zdecyduję ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli kupisz daj koniecznie znać jak się sprawdza :)
      myślę że będziesz zadowolona :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń