wtorek, 3 marca 2015

Avon, Clearskin, Clear Emergency, Żel punktowy z 2% kwasem salicylowym

Witajcie kochani :)

Dziś przychodzę do Was z recenzją żelu punkowego na niedoskonałości od firmy Avon.


Obietnice Producenta : Punkowy preparat na pryszcze o natychmiastowym działaniu z 2% kwasem salicylowym. Pomaga redukować zaczerwienienia i wielkość pryszczy w zaledwie 3 godziny. Formuła opracowana przy wykorzystaniu technologii Fast Clear i kwasu salicylowego złuszcza martwy naskórek, pomagając usunąć zatykające pory zanieczyszczenia i sebum.
Opakowanie : Zwykła tuba wykonana z miękkiego plastiku
Pojemność : 15 ml
Cena : Ja kupiłam za ok.10 zł
Czy Kupię Ponownie : Tak
Działanie :  Żel ten kupiłam po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii muszę przyznać, że jest to dobry produkt. Zmniejsza niedoskonałości, może nie w ciągu 3 godzin a w ciągu nocy. Łagodzi i koi, niweluje zaczerwienienia wokół niedoskonałości. Należy jednak uważać z ilością,bo może przesuszać skórę. Jest produktem wydajnym, mam już go od ok. 6 miesięcy.

Podsumowując : 
  • radzi sobie z niedoskonałościami
  • zmniejsza wypryski zanim na dobre pojawią się na buzi
  • szczypie na nałożonym pryszczu, czyli działa
  • gęsta konsystencja w formie żelu
  • szybko się wchłania
  • wydajny

2 komentarze:

  1. Fajnie, że się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawdza się , używałam go punktowo i pamiętam, że byłam z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń