piątek, 17 lipca 2015

Sliders Lip Balm

Witajcie Kochani! :)

Jestem osobą szybko popadającą w uzależnienia. Jednym z moich uzależnień są pomadki! Jestem od nich naprawdę uzależniona, muszę się często smarować, bo inaczej usta są podrażnione, suche, pieczą i przez to nie mogę się na niczym innym skupić. W swojej torebce mam ich kilka które są zawsze przy mnie i w każdym momencie mogę ich użyć, co bardzo lubię :) Niedawno na zakupach w Rossmannie zwróciłam uwagę na ślicznie prezentującą się pomadkę Sliders Lip Balm Perky Peach. 


Opis produktu:
Balsam pielęgnujący do ust.
Intensywnie nawilżający i chroniący usta balsam z nutą owocowego aromatu. Umieszczony w innowacyjnym, bardzo wygodnie otwieranym opakowaniu.

Plusy:
- opakowanie
- intensywny zapach
- nadaje delikatny kolor

Minusy:
- nie nawilża
- pudełeczko lubi się otwierać samo w torebce
- nie wchłania się
- ściera się 
- niezbyt wygodne opakowanie

Do zakupu skusiło mnie śliczne opakowanie w stylu pin-up girl. pomadka nadaje delikatny kolor lecz nie nawilża nie wchłania się... Nic nie robi z ustami po prostu jest na ustach przez krótki czas. W sklepie stwierdziłam że mogę nałożyć ją paluchami, nie przeszkadzało mi to byłam zachwycona nadal opakowaniem lecz produkt strasznie się lepi, nie jestem zadowolona :)


Niestety pomadka się nie sprawdziła. Ale nie załamuję się są inne pomadki! :)
A jak jest u Was też tak uwielbiacie pomadki? :)
Pozdrawiam! :) 

10 komentarzy:

  1. nie lubie w takiej formie pomadek, zdecydowanie wolę tradycyjne :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też strasznie uwielbiam pomadki, ale w takiej formie nie miałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wygląda, szkoda że kiepska :( ja aż tak nie uwielbiam pomadek, rzadko maluję usta :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mialam go kupic kiedys ale nie zrobilam tego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że się nie sprawdziła ;)
    Dziękuje za kometarz.
    Obserwuję ;):*

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ją :p Opakowanie jest piękne, ale zawartość już nie jest taka fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie mnie też by skusiło na złą drogę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że się nie sprawdziła, bo opakowanie jest przeurocze.

    OdpowiedzUsuń