niedziela, 26 lipca 2015

tołpa- łagodny płyn micelarny- tonik 2w1

Witajcie kochani! 
Tołpa ze swoją serią Green całkiem niedawno zagościła w Biedronkach, korzystając z tego, że często tam bywam postanowiłam wypróbować parę kosmetyków, zwłaszcza że ceny w porównaniu z innymi sklepami są konkurencyjne. Dla Siebie wybrałam Łagodny płyn micelarny- tonik 2w1.

Od Producenta: 
Płyn micelarny działa na dwa sposoby: łagodnie oczyszcza i tonizuje skórę. Można go używać również do demakijażu oczu i ust. Nawilża i łagodzi podrażnienia. Odświeża i przywraca komfort. Jest przeznaczony do stosowania bez użycia wody. 
Składniki aktywne: torf tołpa, ekstrakt z kwiatów bławatka, ekstrakt z korzenia lukrecji.  

Plusy:
- oczyszcza i odświeża skórę
- nie podrażnia 
- nawilża
- nadaje uczucie aksamitnej skóry
- łagodzi zaczerwienienia 
- nie zatyka porów
- zapach
- opakowanie 
- wydajność
- cena

Jednym słowem faworyt! :) Pielęgnacja staje się bardzo miła przed przyjemny zapach produktu. Rano odświeża i nawilża moją buzię po wieczornym demakijażu łagodzi i koi twarz. Dobrze zmywa resztki makijażu, dobrze tonizuje skórę, nie ściąga jej i nie wysusza. Skóra jest po aplikacji bardzo przyjemna. Płyn micelarny/ tonik zamknięty jest w porządnie wykonanej, przeźroczystej butelce z wygodnym aplikatorem. Ja zakupiłam go w Biedronce za około 15zł i jestem bardzo zadowolona! :) 

Miałyście z nim kontakt? Jeżeli tak chcę wiedzieć jak się u Was sprawdza, czytałam troszkę o nim i nie u wszystkich sprawdził :)
Ale dla mnie jest idealny :)
Pozdrawiam! :)

Facebook

5 komentarzy:

  1. Fajnie, że się sprawdza :) U mnie pierwsze skrzypce gra płyn lipowy Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tołpa się u mnie niestety nie sprawdza, nie daje sobie rady ze zmyciem makijażu żaden płyn micelarny. Pewnie po niego nie sięgnę, sama napisałaś, że czytałaś, że nie wszystkim się sprawdził, więc u mnie zapewne byłoby tak samo. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałam tylko jeden produkt z tołpy, akurat nie ten :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam jeden ich ale inna wersja ale czeka :)

    OdpowiedzUsuń