wtorek, 22 września 2015

Szczoteczka do twarzy Facial Brush The Body Shop

Witajcie kochani! 

Dzisiaj recenzja szczoteczki do twarzy Facial Brush The Body Shop. Opinie na jej temat są podzielone. Ja jestem z niej zadowolona :)
Opis produktu:
Miękka szczoteczka do masażu twarzy, która złuszcza martwy naskórek i poprawia krążenie krwi. Skóra staje się promienna i gładka.  
Cena: 18
Ja zamówiłam ją na stronie kosmetykizameryki.pl  za 9,99zł 

Plusy:
- mała
- podręczna
- nie podrażnia skóry
- dobrze spienia żel na twarzy

Szczoteczka jest ciągle jak nowa. Włoski się nie popsuły, nie połamały, nie powyginały, nie są za ostre, nie są za miękkie ale obawiałam się że są troszkę za twarde ale tak się nie stało w kontakcie z wodą i żelem jest przyjemna w używaniu. Dzięki niej mam świetnie oczyszczoną skórę z czego jestem bardzo zadowolona :)
 Co o niej myślicie? Używacie jej? Jakie są wasze zdania na jej temat?
Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam szczoteczki do twarzy, obawiam się, że moje naczynaka są na to za delikatne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam jakichkolwiek szczoteczek :)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pare razy kupilam podobna ale nie uzywalam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam szczoteczki i jestem bardzo z niej zadowolona ,sprawia , że skora jest jędrna i promienna :) Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ochotę na jakąś szczoteczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobna szczoteczkę z Hebe;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam nigdy szczoteczki do twarzy, ale może spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie używałam szczoteczki do twarzy, może czas wypróbować ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń