czwartek, 29 stycznia 2015

My Secret Paradise Lagoon – paletka cieni Flower Fantasy

 W kolekcji Paradise Lagoon marki My Secret były do wyboru dwie wersje paletek: Blue Ocean i Flower Fantasy. Ja wybrałam sobie właśnie tą drugą wersję, bo bardzo lubię takie odcienie na oczach.  Już na wstępie muszę powiedzieć, że z paletki jestem średnio zadowolona..lubię My Secret, mają wiele fajnych cieni, ale ta paletka trochę mnie rozczarowała.

W paletce mamy pięć kolorów:
  • biel, która jako tako koloru nie daje a jedynie opalizujący różowy połysk
  • żółty o błyszczącym wykończeniu
  • koralowa czerwień 
  • matowy pastelowy róż
  • lekko błyszcząca śliwka

Paletka rozczarowała mnie głównie pigmentacją cieni. O ile w przypadku najjaśniejszego koloru nie przeszkadza mi to bardzo, bo taki lekki błysk nadaje się akurat na wewnętrzny kącik oka to najbardziej chyba szkoda mi żółtego cienia. Jest kiepsko napigmentowany i źle się nakłada. Czerwień i róż są już o wiele lepsze ale nie powalające. Śliwka też jest mocno średnia i traci przy rozcieraniu, musiałam ciągle dokładać koloru.


Na zdjęciu poniżej cienie z bazą na skórze.


Cienie troszkę się osypują i jak już wspomniałam tracą na intensywności przy rozcieraniu.


Podsumowując dla mnie to średnie cienie. Liczyłam na lepszą pigmentację. Paletkę kupiłam w Naturze na 7.99zł 



Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Mam tą paletę tylko w brązowych odcieniach. Cienie są fajne tylko zawsze trzeba pamiętać o bazie bo troszkę się kruszą. Fajnie tu i powodzenia ! :) Wpadnij do mnie:
    http://madicblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze że cena znośna jak na średniaka ;)

    OdpowiedzUsuń